dinsdag 21 juli 2015

Je kan het slechter treffen.....


Vandaag had ik alleen de jongste thuis. We besloten naar de dagcamping te gaan. Nu was ik daar wel vaker langs gelopen, maar eigenlijk hadden we dit nog nooit gedaan. We namen ons strandtentje mee en vertrokken met het idee dat het weleens druk kon zijn met dit weer....
Vooruit dan: dit keer een foto van mijn eigen knul!

Zo druk.....


De enige buren: een groepje KDV-ers op afstand!


Door deze "drukte"hadden we lekker alle ruimte om te honkballen. Weliswaar met onze eigen regels, want anders kom je niet zover met z'n tweetjes.....



afb. morguefile
Dagen rijden om dit meer te vinden in Zweden.....(wat ik nog altijd graag een keer wil hoor!)
We gingen ook nog zwemmen in de plas. En ja, dan vraag je je af waarom je nou eigenlijk graag op vakantie wil en urenlang in een auto wil horrelen.....als je dit bijna in de achtertuin hebt liggen.....!



Het was een heerlijk daagje zo. En wat een rust...dat zal vast ook wel eens anders zijn!

2 opmerkingen:

  1. Wow, wat een ruimte en wat een mooie natuur! Die foto van je zoon is cool. Zo met die hand. Dat ken ik ja. En wat een plaatje: die andere aan het water. het lijkt Zweden wel toch?

    Leuk idee om het zo te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zeg, wat een ruimte en wat een mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen