dinsdag 14 april 2015

Van zulke acties smelt ik.....

Zondag vierden we de verjaardag van Jan. Ook zijn achterneefje van bijna drie was aanwezig. Ons kleine neefje wordt deze week drie. Toen Jan dat hoorde, besloot hij spontaan zelf een cadeautje voor het mannetje te gaan kopen! En nee, niet met mijn geld, maar echt met ZIJN geld (toen ik opmerkte dat ik toch al iets zou kopen...) Ik mocht dan zelf kijken of ik ook nog iets zou gaan kopen, maar dit was wel echt ZIJN cadeautje. Ah...daar smelt ik van....
Dus ging Jan, na school, ook echt helemaal zelf naar de winkel in het dorp en zocht ook helemaal zelf een mooi geschenkje uit. Omdat we buiten het dorp wonen en Jan eigenlijk nog niet zo heel lang alleen naar het dorp mag fietsen, is zelf boodschappen doen nog best wel een uniek iets voor hem.
Trots kwam hij naar huis gefietst. Ben benieuwd hoe kleine neefje het gaat vinden! Vast mooi, want alles wat wielen heeft is favoriet!


1 opmerking: