woensdag 8 april 2015

Foutje bedankt

Jan is bijna jarig, dus was ik gisteren zijn kado's aan het zoeken op internet. Omdat op internet regelmatig spullen goedkoper te vinden zijn, snuffel ik daar graag eerst rond vóór ik naar de speelgoedwinkel o.i.d. ga.

Ik vond wat ik zocht voor een leuke aanbieding, dus besloot ik het maar meteen te kopen. Geen vuiltje aan de lucht, alles liep lekker...

Tot ik na mijn zoeksessie gewoon even op internet wilde....slik. Blijkbaar had ik ergens iets bekeken wat een virusje mee nam....

Overal advertenties. Niet alleen irritant er extra boven en naast, maar ook er over heen! Grrrrrrr.

En het meest irritante: ik heb leuke, betaalde, programmaatjes die dat soort dingen zouden moeten tegen houden of ze zouden moeten opsporen en verwijderen.....maar nee hoor: het stomme gedoe bleef gewoon!

Via internet naar oplossingen gezocht: maar iedere keer gebeurde hetzelfde. Op het moment dat je het verwijderde op de manier die men aanraadde, was het weg.....tot je weer iets deed en dan stond het er vrolijk weer!!

Grr, waar komt dit vandaan????????

Volgens Dirk heeft Harry en hij het er zojuist uitgekregen door heel chrome opnieuw te installeren. Nou, ik hoop dat het blijvend werkt nu! Zucht....

2 opmerkingen:

  1. Wat vervelend zeg! Wie verzint toch die virussen. Dan ben je toch wel een onprettig iemand.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had laatst ineens ook een hele enge melding nadat ik met zoonlief had gezocht op Pokémonkaarten. Brrrr...

    Trouwens, heb je al gezien ik ben verhuisd, stuur me even een mailtje (als je wilt tenminste ;)) op tovermama@gmail.com dan geef ik je de link.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen