dinsdag 27 januari 2015

Waar ik kom, gaat het bedrijf failliet.... ;-p

Met Dirk is de gewoonte ontstaan om elkaar lekker te stangen....genieten we stiekem samen van....
En zo maakt hij dus ook weleens de opmerking, als ik over werken praat, dat alles waar ik ga werken failliet gaat. Nu verzint hij dat niet zomaar,  natuurlijk (nou ja....) en zo langzamerhand ga ik er nog bijna in geloven ook!

Toen mijn jongste ook naar school ging, ging ik op zoek naar een flexibel baantje onder schooltijd. Zodat ik thuis kon zijn als mijn jongens thuis waren of ziek enzo. En dat lukte. Ik vond een postwijkje waarbij je twee dagen de tijd had om te bezorgen. Dus ik kon de beste optie kiezen....en het was ook een leuk wijkje. Gezellig koffieadresje erbij.
Ook ging ik aan de slag als kinderkledingverkoopster via party's. Dus dat kon ook aangepast aan mijn gezinnetje.
Tja, en toen besloot het bedrijf waarvoor ik de post bezorgde met die tak te stoppen....weg postwijk. Daarna volgde de kinderkleding: ook dit bedrijf haalde het merk van de markt. Weg kinderkledingparty....

Dus: opnieuw zoeken naar een ander flexibel baantje. Niet omdat ik me verveel ofzo, maar een extra centje is toch wel erg nodig  fijn. Schrijven, bedacht ik me. Ik ga gewoon schrijven....nou, inmiddels drie mogelijkheden geprobeerd die allen na enige tijd of praktisch direct stoppen met mijn afdeling of nergens meer op reageren enz. Zucht....zal ik dan maar gewoon uit mijn neus gaan peuteren ofzo?  ;-p

Maar ja, we blijven zoeken en proberen...het zal toch ooit weleens moeten lukken????????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten