donderdag 20 november 2014

Sinteraap

Gisteren de sinterklaastas weer tevoorschijn gehaald met alle sinterklaasverkleedspullen erin en de spullen om de kamer mee op te vrolijken.
Mijn jongste mannetje dook er natuurlijk enthousiast in en ging op zoek naar het pak van sinterklaas.
De baard (zat ooit bij een kerstmannenpak voor mij....maar goed, dat maakt natuurlijk niet uit) zat nog prima.....de mantel ging nog wel (wel erg kort maar dat mag de pret niet drukken) maar die mijter......
Die paste dus echt niet meer! Dat wordt dus piet spelen ipv sint....

Maar ik heb nog een lieve aap in huis .....en die heb ik de sinterklaasspullen maar aangetrokken.
Volgens Jan vindt Sint dat een belediging, maar ik denk zelf dat sint het wel leuk vindt.....
Het fleurt in ieder geval de kamer lekker op!

2 opmerkingen:

  1. Het is weer eens wat anders een aapsint!

    www.huisvlijt.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi hij is leuk,ook hier doken ze er meteen in toen de doos te voorschijn kwam.

    BeantwoordenVerwijderen