zondag 26 oktober 2014

Wat lekkers maken: whoopie's

In de supermarkt kwam ik een doosje tegen om whoopies te maken....dat zag er lekker uit!
Nu word ik al vrolijk van de naam....die me doet denken aan die zingende non! (Whoopy Goldberg)
Met mijn jongste ging ik aan de slag. Het beslag lukte (dat is voor deze onhandige kluns (ik dus)al heel wat...) en teon kwam het glazuur. Achteraf had ik hem beter iets dunner kunnen maken, want smeren ging nog net maar de spikkels die mijn kereltje erop zou doen bleven niet "plakken"....

Gelukkig smaakten ze prima. En wil ik dit nog weleens vaker doen....mjammie. Tja, ook daar word je vrolijk van....

Het roze-gehalte was wel erg hoog....
dus grapte ik al dat ik de volgende keer blauwe wil (hellup...hoe?) Waarop Jan vroeg of je die had. Nee, wel bruine, meldde ik. Hmm, die had ik natuurlijk moeten doen....volgens hem. Want ja, chocola is wel "errug" lekker! Omdat alles vaak chocola is, had ik dat nou juist even niet gedaan
 ;-)

Om het roze-gehalte nog even aan te houden: bij girlscene kan je een recept vinden!

O ja, heb jij ideeën voor blauwe vulling? Laat  het me even weten! Liefst een "natuurlijke", Heb ooit camouflagecakejes gemaakt, maar al die kleurstofbende vind ik eigenlijk maar niks.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten