woensdag 8 oktober 2014

Toverland is leuk!

Tijdens onze vakantie zijn wij naar Toverland geweest. Kees was niet mee, die was zelf op vakantie met zijn huisgenoten. Maar Dirk was nog wel gezellig mee. We zijn op een woensdag gegaan , dan was het 's avonds ook open. Ik kon het hele park niet. Maar wat leuk!
Niet overdreven groot maar wel héél véél te doen. Er staat dan ook veel dicht bij elkaar! Zowel voor de kleintjes als voor de groten zijn er leuke dingen. Helaas hebben ze wel last van Efteling-wachttijden. Dat was wel jammer....Maar de prijzen zijn wel een stuk leuker....(oké, het is ook wel kleiner...maar wij konden niet eens alles doen....dus wat heb je dan aan méér...) Ze hebben verschillende prijzen in de verschillende seizoenen. En ook avondopenstellingen in de zomer en met Halloween. Dus voor actuele prijzen moet je maar even op hun site kijken.










Zowel binnen als buiten zijn er attracties en andere speelplekken. Voor de kleintjes leuke plekken om gewoon te spelen, voor groten echte attracties zoals een "vreselijke"achtbaan. Zelfs mijn "grote" achtbaanfreak stond te shaken na afloop....(Jan)

Er is een klimpark. Die wilde Arie nog wel doen, maar helaas: daarvoor waren we te laat.
Mijn jongste wilde de glijbaan op een bootje doen...zelfs daarvoor stond een rij van hier tot Tokio...

Maar toch: ik vind het een aanrader!

3 opmerkingen:

  1. ziet er leuk uit,wij zijn er nog nooit geweest,ik ga eens kijken op de site

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij zijn er nooit geweest. Mijn man is met onze dochter (14) naar de Efteling geweest. Dat was ook erg leuk. Maar lange rijen hè? Dit ga ik zeker onthouden, Toverland, voor de volgende zomervakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen. Ik heb je vanavond via via gevonden. Heb je twee blogs? Wij wonen vlakbij Toverland. Het is een erg leuk park en onze kids zijn er geregeld te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen