zondag 1 juni 2014

Big brother is listening....

De bigamistMisschien heb je het boek wel gelezen: de bigamist. Een waargebeurd verhaal van een vrouw die getrouwd bleek te zijn met een bigamist. (hij was dus al getrouwd toen hij met haar trouwde...)
Hij had haar wijs gemaakt voor de cia te werken en dat ze altijd afgeluisterd werden via hun mobieltjes. Zelfs als deze niet gebruikt werden! Het kwam me wat futuristisch over....
Vanmiddag las ik het boek uit...én gingen we niet lang daarna eten.
Arie maakte een opmerking over de overname van whats up door facebook. Waarop Dirk vermeldde dat Facebook je afluistert als je de nieuwste update op je mobiel hebt. Dit om zgn. beter aan te kunnen sluiten bij je muziekkeuzes enzo....

Huh...wát?! Dat lijkt wel akelig op wat ik net gelezen had.....Moet niet veel gekker worden! Ik bedank ervoor in ieder geval! Ook al heb ik dan niets te verbergen..... ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten