vrijdag 18 april 2014

Jongste wil freerunnen...en ik mag blazen!

Er was vanmiddag sportinstuif in de sporthal. Jongste wilde hier graag heen. Dus wij vanmiddag die kant op.
De aanwezige kinderen werden in vier groepen gedeeld en alle groepen kwamen dus 1 keer bij elk onderdeel.
Jongste begon bij grote skippyballen waar ze verschillende dingen meededen. Stuiteren, er overheen glijden op je buik, omhoog gooien en er dan onderdoor lopen enz.
Daarna was freerunnen aan de beurt, waar het hem eigenlijk allemaal om te doen was. Hij genoot zichtbaar. Springen en klauteren...wat wil je nog meer!
Turnen volgde daarna. Tja, salto's maken is helemaal zijn ding....leve onze trampoline (en ik vind het maar niks... )
Als laatste had hij streetdance.
Terwijl hij bezig was, ben ik snel wat boodschapjes wezen doen in een overvolle supermarkt. Snel thuis brengen want er zat ook ijs bij...en ja hoor...alcoholcontrole! Nou ja, ik drink nooit (vind het gewoon niet lekker...) dus ach, dat kan het probleem niet zijn. Maar wat ik al dacht, gebeurde. Op de terugweg naar de sporthal mocht ik dus nog een keer...Het is een punt waar regelmatig gecontroleerd wordt en ik heb deze situatie al meer meegemaakt. Toen had ik op de terug weg ook weer dezelfde agent die mij niet herkende...maar deze keer keek ook agent me aan en zei zelf al: volgens mij heb ik u al meer gezien...hihi. Dus mocht ik doorgaan.

Jongste, met een vuurrood hoofd van de inspanning, kwam me direct na afloop vertellen dat hij op freerunnen wilt...Tja, dat wordt moeilijk jongen: op die tijd train je al! Mmmm, dat was balen, maar snappen doet hij het gelukkig wel.

Wel leuk dit soort activiteiten in de vakantie. De basisschool is hier nu nl. dicht tot 6 mei!

Fijne Paasdagen allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten