vrijdag 25 april 2014

Feestje...en onweer

Harry's tante en oom zijn 65 jaar getrouwd en dus werden we uitgenodigd voor een gezellig samenzijn in een restaurantje. De mannen bleven alleen thuis. We zaten dichtbij én grote broers zijn immers al zo oud dat de meeste opppasmeiden stukken jonger zouden zijn....
Nu gaat dat altijd prima maar nu zaten we nog maar net toen het begon te onweren. Dus zat ik eigenlijk al op de wip of ik niet naar huis zou gaan....
Jan belde Harry op. Hij was bang...zei Harry dus besloot ik naar huis te gaan.

Toen ik thuis aankwam, zat Jan al te gebaren naar onze hond. Wat bleek: niet hij maar de hond was bang! Haha....als ik dat zo aan Harry vertel ....(hond ligt nu braaf aan mijn voeten...overduidelijk uit zijn doen)

Maar het meest vreemde (en enge) verhaal komt nog. De jongens vertellen me ook dat het brandalarm afging nadat er een harde knal was...Huh? Brandalarm af? Dirk en Arie hadden het hele huis gecheckt en er was niks aan de hand...vreemd. Maar nog vreemder: het alarm werkt op batterijen, dus dan kan het toch ook geen last hebben van een blikseminslag? En aangezien alle apparaten nog werken, lijkt me dat ook niet echt de oorzaak.
Iemand enig idee wat dit dan geweest zou kunnen zijn? Daar ben ik dan toch wel nieuwsgierig naar....

Enne..ik ben blij gewoon thuis te zijn en dat ik nu zelf de boel in de gaten kan houden....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten