woensdag 9 april 2014

Even een meidendingetje.....: merkkleding voor meiden

Tja, misschien niet echt te verwachten op een blog over zonen...maar toch wil ik graag eens een keer over dochters praten....of eigenlijk: ik wil jullie kennis laten maken met een gloednieuw meisjes kinderkleding merk. Mijn familielid is er bij betrokken en ik help haar graag even met reclame maken.....(tja...)


Robins wonderlijke reis

Het gaat om het merk Lovestation22. Wat ik zelf erg leuk vind is niet alleen de kleding (waar ik niks aan heb hihi) maar ook het hele concept er omheen. Zo staat er op de site een vervolgverhaal van Robin, die elke maand vervolgd wordt. Dierenweetjes en ook leuk: bij ieder verkocht kledingstuk krijgt het WNF 1 euro!



Het merk is pas dit voorjaar begonnen en er komen nog iedere keer nieuwe kledingstukken bij. Met mooie dierenprints, maar ook in leuke kleurtjes.

Blouse-ManonMocht je gaan bestellen dan mag ik nog iets leuks vertellen: vul bij crewcode 16WILC in en dan ontvang je een gratis artikel. Op dit moment kan je kiezen uit sjaaltjes maar in de toekomst worden ook dit meer artikelen. En het leuke is: onthou de code, want iedere keer mag je deze gebruiken bij je bestelling!
Je vindt ze hier!shirt zoe

1 opmerking:

  1. Vrolijke kleuren! Ik vind meisjes kleertjes ook zo leuk. Als ik een meisje had zou ik misschien veel te veel kleertjes kopen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen