vrijdag 7 februari 2014

Basketballclinics...



Oké, dit heeft niks te maken met een jongensmoeder zijn...hoewel...door mijn jongens ben ik aanraking gekomen met de basketball.
Ik heb meegedaan met het recreantenteam, maar helaas is die er niet meer.
De kleintjes (ongeveer 6 jaar) heb ik twee jaar getraind.
En tegenwoordig ben ik op andere manieren betrokken. PR, redactie, kledingcie en natuurlijk enthousiast supporter als mijn mannen spelen...
Maar toch mag ik soms weer opdraven om echt met basketball bezig te zijn.
Zo ook vandaag. Onze club(je) gaf clinics voor basisscholen in een naburig dorp en ik mocht dus mee als
trainster.

Gezellig, enthousiaste kinderen, ook tevreden leerkrachten en ....ook wel weer leuk om weer eens  met zo'n bal in de weer te zijn.

Harry had vrij genomen zodat de jongsten tussen de middag gewoon naar huis konden komen. (hihi, ook hier een keer een papadag....)

En morgen..morgen mag ik weer supporteren....en nog een stukje schrijven voor de media over vandaag.
Leuk zo'n kleine vereniging. We  hebben ook twee jaar bij de voetbal rondgelopen. Veel groter, totaal andere sfeer...en dat maakt het toch allemaal net niet zo gezellig als bij een kleinere club waar echt iedereen elkaar zo'n beetje kent...

Zijn jullie actief voor een sportvereniging?

1 opmerking: