maandag 6 januari 2014

De musical is van start gegaan....

In onze kerk gaat weer een musical opgestart worden. Arie en Jan doen ook weer mee. En dit keer heb ik besloten ook mee te spelen en niet alleen achter de schermen actief te zijn....bibber...
Vanavond was de eerste repetitie. De jongens hadden er zin in. Hoewel we nog niet echt gespeeld hebben is het beeld van de musical al een stuk completer door niet alleen tekst te zien maar ook te horen....

Vanaf nu wordt het dus repeteren geblazen. Liedjes zingen, teksten uit je hoofd leren. Hoewel ik veel moet zingen (in groepsverband) heb ik weinig tekst. Dus dat moet wel gaan lukken!

Maar die mannen van mij...poef. Jan heeft een behoorlijk rolletje en is bijna de hele musical wel aan de beurt. En Arie is zo ongeveer de hoofdpersoon na de pauze....dus ja, die mag én veel zeggen én veel zingen....

Maar we gaan ervoor!
Eén nadeel: één liedje blijft me nu de hele avond al achtervolgen....die lig ik straks in bed nog te neuriën denk ik :-)

1 opmerking: