maandag 30 december 2013

Vakantie plannen!

We zijn weer aan het snuffelen geslagen naar een zomervakantie. Heerlijk. Zeker omdat we weer richting Oostenrijk denken. Ik ging vroeger altijd naar Oostenrijk in de winter, omdat mijn vader in de zomer niet weg kon. In die tijd was het nogal bijzonder als je in de winter ging....en manlief weet nog te vertellen dat ik dan zo opviel: bruin in de winter. (sorry voor hem: ik kon hem toen nog helemaal niet...)


De eerste keer in de zomer was toen we nog samen waren (we woonden zelfs nog niet bij elkaar) en we zijn toen naar de plek geweest waar ik de wintersportvakanties in mijn pubertijd doorbracht....wauw, wat was het daar ook in de zomer mooi! En mijn skilerares heeft me windsurfen geleerd....

Helaas heeft het daarna bijna twintig jaar geduurd voor ik er weer was (om verschillende redenen. oa: We vonden het met de hele kleintjes toch het relaxed om een bungalowvakantie dichterbij te vieren)....maar wel weer op "mijn plekkie". Het voelde als een soort thuiskomen en wat was ik blij mijn jongens mijn droomplek te kunnen laten zien!

En nu zitten we dus lekker weer die kant op te denken. Wel een ander gebied om ook eens iets anders te kunnen ontdekken! Maar ik heb al wel "meegedeeld" dat ik wel een keer naar "mijn  Achensee" wil gaan....

Heerlijk dat gesnuffel: dat is óók al leuk!

Hebben jullie al plannen of geboekt?


4 opmerkingen:

  1. Oostenrijk zijn wij ook al heel wat keren geweest (in de zomer). Helemaal te gek: lekker de hele dag wandelen, kastelen bezoeken...

    Wij gaan dit jaar echter naar een Hollands eiland :) (op speciaal verzoek van oma) en hebben al geboekt (zodra oma eindelijk haar vakantie kreeg van het werk).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. de laatste dagen , heb ik gewoon tijd genomen voor thuis, veel blogjes gaan voorbij en heb ik niet kunnen reageren, dus bij iedereen langs...een fijne jaar wisseling lieve haaksters...groetjes van ons uit arnhem..

    BeantwoordenVerwijderen