dinsdag 24 december 2013

Dan maar de sneeuw in de bios...



Het wil maar geen winter worden...misschien ben ik hier de enige in: maar ik wil sneeuw! Heerlijk buiten spelen met de mannen (die anders niet naar buiten te branden zijn...) met de slee of elkaar met sneeuwballen te lijf gaan... Naar de dijk waar ongeveer het hele dorp heen komt om lekker met de slee van de dijk af te roetsjen. Mooie witte landschappen hier in de polder (en in de tuin).
Dus gingen we gisteren maar naar de bios. (tenminste, de jongsten en ik) Jan had Frozen uitgekozen. Na bijna een half uur naar reclame en aankondigen van films gekeken te hebben (gaan we nou al beginnen, mam?) begon eindelijk de film. In het begin zat ik me nog af te vragen of dit wel leuk was voor Jan. Zoals hij het mij had uitgelegd had ik zelf eigenlijk iets anders verwacht. Meisjes die lopen te zingen....maar op mijn opmerking dat het wel een musical leek (en Jan speelt zelf graag mee in musicals) kreeg ik gelukkig alleen maar positieve blikken terug.

Maar het kwam toch nog "goed". Uiteindelijk werd het toch een film zoals ik me had voorgesteld. Eén met actie, humor en....hoera, winter!

We zijn rijkelijk voorzien van prachtige winterse taferelen. De film was mooi! Ik kan niet anders zeggen en dat werd na afloop door de reacties ook bevestigd. Verschillende keren werd me gezegd: "mam, hij was mooi , hè!"
Nu de echte winter nog....maar het lijkt hier nog altijd herfst....
Gelukkig is hier vlakbij het Archeon mét kunstijsbaantje. Dus daar gaan we ook nog een keer heen! (dat is onderhand traditie in de kerstvakantie!)


2 opmerkingen:

  1. Fijn dat jullie zo genoten hebben.
    Zalig Kerstfeest!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wij wensen jou : http://onafhankelijke-bloggers-associatie.nl/over-feestdagen-jaarwisseling-en-het-nieuwjaarsgedicht/

    BeantwoordenVerwijderen