donderdag 21 november 2013

Sinterklaasje...ook voor de non-believers

Hoera, bijna december. Ik vind het altijd heerlijk, hoe druk het dan ook is.
Meestal luidt Sint Maarten voor mij de gezellige tijd in. Jammer genoeg ging de optocht hier niet door en zijn we dus niet de deuren langs geweest...
Maar goed, Sinterklaas komt zaterdag aan in ons dorp. Hoewel ook de jongste inmiddels niet meer geloofd, vieren we lekker nog alles mee!
Jan vindt het nog altijd ontzettend gezellig en legt hij dus echt nog wel zijn verlanglijstje in zijn schoen...een appeltje erbij voor het paardje. Zingen ging even niet deze week want hij was ziek.
Hij vroeg me ook al of Sinterklaas dit jaar nog langs komt. Ik heb met hem afgesproken dat we Sint nog wel extra op gaan zoeken.
Heerlijk dat decembergevoel.

Na Sinterklaas eindelijk met mijn zus naar de kerstmarkt in Duitsland wat we al jaren willen....
En dan volgen natuurlijk weer Kerst zelf en oud & nieuw.

Ik vind het heerlijk om het huis gezellig te maken met kerstboom, lichtjes en andere dingen.

Maar ja, het betekent ook op zoek naar cadeautjes voor 5-12. En ik ben volop bezig met voorbereidingen van het kerstproject voor de kerk. Soms best hectisch allemaal. Want tussendoor ook nog de nodige dingen op school....

Maar dat mag de pret niet drukken! Heerlijk....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten