zondag 10 november 2013

Manipulatie door je zoon....

Een van mijn jongens heeft de opdracht gekregen kaartjes te laten invullen door anderen over zijn talenten.
Er zit een bijlage bij met ontzettend veel talenten waaruit gekozen kan worden. Er zitten erbij waarvan ik me afvraag of het kind zelf weet wat het is...maar goed.
Papa, mama en een broer hadden al iets ingevuld. Maar hij moest er vier hebben. Dus dat werd vragen aan een andere broer...

Broer liep eerst wat te sputteren, maar op mijn verzoek vulde hij toch een kaartje in.

Tja, dat werd dus manipuleren. Reden: omdat hij zijn ouders zo goed wist te manipuleren om iets voor hem te doen....

Mmm, ik moest eigenlijk wel lachen. Want ja, hij heeft een punt! Gelukkig was hij wel zo eerlijk om toe te geven dat hij daar zelf ook een kei in is!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten