woensdag 27 november 2013

Leve Arriva.....niet dus!

Grr, eigenlijk ben ik razend!
Dirk is gisteren niet naar school geweest. Reden: de bus kwam niet opdagen. Hij had maar 1 college dus een bus later nemen (=half uur) was niet echt een optie.

Vandaag komt hij na een kwartiertje weer binnen lopen. Bus was er wel maar reed door!!!!!!!
Dus ik ben in de auto gesprongen, Arie kwam net uit bed. Hem meegedeeld dat ik nĂș weg ging (gelukkig stond zijn brood al klaar) en ook nog gauw Jan wakker gemaakt. Op naar de naburige plaats waar meer bussen richting Leiden gaan.

Maar ja, eigenlijk maakte het niks uit....hij was natuurlijk toch nog te laat op school.Hij had waarschijnlijk beter op de bus later kunnen stappen bij huis. Maar ja, was goed bedoeld.

Hem helemaal naar school brengen zou mij zeker anderhalf uur kosten. Dan zou ik weer te laat zijn voor de basisschool en daarvoor moet natuurlijk nog gegeten worden enzo....dus dat was geen optie.

Kees neemt normaal een andere route maar als hij ook met deze lijn gaat,zijn er ook heel vaak dingen als bussen die te laat zijn of helemaal niet komen....

Grr....leve Arriva....Niet dus! In de krant staan regelmatig klachten. En uit ervaring weet ik helaas: ze zijn waar! Balen! Heb wel mijn klacht naar ze doorgestuurd maar of dat nut heeft vraag ik me af!

1 opmerking:

  1. o ja heel herkenbaar,mijn oudste zoon gisterenavond nog,de bus is gewoon niet gekomen en moest die meer dan een uur wachten op de volgende en dat om 10 uur s,avonds,ggrrr

    BeantwoordenVerwijderen