maandag 29 april 2013

Bioscoopje met hindernissen

Meivakantie! Heerlijk. Op Kees na hebben ze zelfs twee weken vrij. En dus gaat het kriebelen om er op uit te gaan. De Groods stond al langer op de planning, dus vanmiddag was het eindelijk zover om met Tom en Jan te gaan. Ik wilde lekker op tijd weg om nog even bij de mac een ijsje vooraf te kunnen eten. Het was een late film, dus erna werd niets.
Zonder er bij na te denken rij ik naar onze normale parkeerplek in het centrum. Ai, kermis! Had ik kunnen weten. Alle overige parkeerplaatsen zijn met een beperkte hoogte en dus past ons busje daar niet bij...balen!

Gelukkig tijd genoeg dus om rijden naar de andere kant van het water. Dat duurt normaal al best wel lang, maar zeker als voor je neus ook nog eens de brug opgaat!

Geen paniek, we hadden genoeg tijd!

Maar ja, aan de andere kant van het water is een parkeergarage. Met onze vorige bus pasten we daar wel in. Maar deze is hoger! Uhm...zal ik wel of zal ik niet? Ik durf het toch niet echt aan. Dus op goed geluk een straatje in gereden. Plek genoeg. Maar natuurlijk met parkeerbonnetjes, die je dus vooraf moet betalen. Hè, mijn kleingeld is praktisch op! Zucht.

Dus betaal ik snel 50 cent, en ga snel met de kids naar de mac voor het beloofde ijsje. Terwijl zij daar vast gaan smikkelen, loop ik snel terug naar de auto en betaal van het wisselgeld. Maar natuurlijk, ook dat gaat fout. Ik betaal 6 euro. Daarmee hoop ik genoeg te hebben tot einde film. Heb ik ook....alleen had ik met veel minder toegekund, want  het was maar betalen tot 6 uur! (kijk dan ook eerst, dommerd) Laatste muntje had ik dus niet hoeven betalen....en nee, die geven we ook lekker niet terug! Balen!

Als ik eindelijk bij de mac ook mijn ijsje naar binnen werk, blijken we toch nog tijd over te hebben. Gelukkig maar. En dus op naar de Groods. Maar daar kom ik ook nog eens tot de ontdekking de 3d brillen vergeten te zijn...zucht. Waar ben ik mee bezig? Dus brillen gekocht en eindelijk zaten we dan.....

Onderweg naar de auto bedenk ik me wel dat het me niets zou verbazen als ik nu toch een bon heb, omdat ik daar niet zou mogen staan, ofzo. Zou best bij deze dag kunnen passen!

Maar gelukkig, dat viel nog alles mee!

En ach, de film was leuk (en gezellig!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten