maandag 18 februari 2013

Daagje zwemmen

Het is hier vakantie. Arie ging werken bij de tuinder, de "groten" willen meestal niet meer mee en Tom was er ook even niet. Dus ben ik gezellig alleen met Jan op stap geweest. Nou wil Jan het liefst zwemmen dus dat was op naar het zwembad. Gelukkig had ik even gekeken naar de openingstijden.....om de één of andere vreemde reden is deze vakantie het recreatiebad (wat altijd de hele dag open is, ook tijdens de gewone schooldagen) pas 's middags geopend. Juist ja. Opeens bedacht ik mij dat wij "vroeger" toen Dirk en Kees nog klein waren ( én het bad waar we nu meestal heen gaan er nog niet was)  naar Waddinxveen gingen om te zwemmen. Even gekeken op internet en jawel, dit bad was tenminste gewoon geopend!



 Jan vond het prachtig! Natuurlijk is het ook leuk om een keer ergens anders te zwemmen.
Hoewel niet extreem groot, zit alles erin! Maar vooral de stroomversnelling was in trek.
Heerlijk daagje samen gehad. Er lekker even gegeten én voor Jan een slush...




Die na verloop van tijd dezelfde mooie kleur aannam als van het zwembad: paars! Laat dat nou net mijn lievelingskleur zijn.....
Ook de glijbaan was erg leuk!
Kortom: we hebben genoten!

1 opmerking: